http://kobieca-intrygantka.blogspot.com/

http://kobieca-intrygantka.blogspot.com/

piątek, 6 marca 2015

Kosmetyki z ameryki

Kolejny kosmetyczny post. Jest to pewnego rodzaju prezent dla mnie ode mnie z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet. Z tej okazji i ja mam dla Was prezent. 
Wystarczy kliknąć tutaj i złożyć zamówienie ,nie trzeba posiadać tam konta. Na hasło "Dzień Kobiet" sklep dokłada do każdego zamówienia gratis niespodziankę o wartości 15 zł! (należy wpisać hasło u uwagach), ważne do 08.03.2015. 
Także macie jeszcze czas. Przesyłka bardzo szybko przychodzi do Was ,ja zamówiłam w środę wieczorem i dziś paczka była u mnie. Kosmetyki są bardzo dobrze zapakowane w taki sposób ,by nic im się nie stało podczas dostawy. 
Zamówiłam : zestaw do kąpieli o zapachu czekoladowym ( jest on obłędny ,aż chce się zjeść ) ,odżywkę do włosów ,czerwoną glinkę oraz próbkę peelingu z ziaren truskawki. Na ostatnim zdjęciu widać małe próbki z firmy Olay ,i są one rzekomo tym prezentem za 15 złotych. Po jakimś czasie zrobię Wam recenzję wg mnie dobrych i korzystnych kosmetyków.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz