http://kobieca-intrygantka.blogspot.com/

http://kobieca-intrygantka.blogspot.com/

środa, 4 marca 2015

# 1 .

Witajcie kochane !

Jest to mój pierwszy wpis na tym blogu ,z powodu usunięcia poprzedniego. Ale nie martwcie się ,już powracam na stałe ( tak myślę ).

W pierwszym poście chciałam opowiedzieć o JOYbox. Każda kobieta zna gazetę JOY. Jest to w połowie tajemnicze pudełko ,które ukazuje się ,co 2 miesiące i jest ono ograniczone liczbowo. Jest to jego druga odsłona - ja mam edycję z grudnia ,ponieważ luty jest już wyprzedany. Z niewielką kwotę - 49 złotych ,znajdują się tam specjalnie wyselekcjonowane kosmetyki oraz ich miniaturki. W boxie jest już 6 kosmetyków na ,które nie mamy wpływu przy wyborze i 3 ,które wybieramy same. Zawsze jest dołączona broszurka na ,której jest napisane ,jak się używa dany kosmetyk ,czy jest to pełnowartościowy produkt / miniaturka oraz ,jaka jest jego cena. Niestety tym razem nie mamy takiej możliwości ,aby to sprawdzić. No ale od czego mamy internet. Cała zawartość mieści się w bardzo ładnym i usztywnianym pudełku ,które może nam posłużyć do przechowywania różnych kobiecych rzeczy.






Na ostatnim zdjęciu ,jest zagubiony kosmetyk z pudełka przeze mnie. 

W JOYboxie znajdowało się : 
1. Original Source Żel pod prysznic 328 tropical Coconut
2. Bielenda Maseczka Professional Formula
3. Eveline Luksusowy krem-serum do rąk Argan& Vanilla
4. Bell Błyszczyk do ust Permanent MakeUp Lip Tint
5. Vaseline Wazelina Pure Petroleum Jelly
6. Signal Pasta Signal White Now Gold 
oraz wybrane przeze mnie :
1. Kneipp Olejek do kąpieli Kwiat migdała Jedwabna skóra
2. Pat & Rub Olejek rozświetlający do ciała i twarzy
3. By Dziubeka Bransoletka z zawieszką

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz